fb_pixel

s Ruslanem Skopalem

(CEO Trenýrkárna.cz)

 

Akce proběhla v úterý 29. 9. 2021 od 18:00 | ONLINE

 

Jak se dělá marketing v největším českém e-shopu s pánským spodním prádlem? Ruslan Skopal, CEO Trenýrkárna.cz, nám na zářijovém Kafi a marketingu ukázal konkrétní čísla od počtu objednávek po obrat, podělil se s námi o zákulisí budování značky, co funguje a nefunguje při spolupráci s influencery nebo jak sestavit media plán. Popovídali jsme si také o marketingu na sociálních sítích, offline marketingu nebo expanzi do zahraničí a náročnosti rebrandingu a překladu.

 

PŘIHLÁSIT SE NA DALŠÍ AKCI SPUSTIT ZÁZNAM

Něco více o hostovi

Kafe a marketing s Filipem Černým

Ruslan Skopal

CEO Trenýrkárna.cz

Během studií v USA si vydělával jako podomní prodejce knih. Před 13 lety začal s kolegou prodávat trenýrky, dnes řídí jedničku na trhu s pánským spodním prádlem. To je Ruslan Skopal – CEO Trenýrkárna.cz. Spolu se dvěma kolegy má pod palcem kompletní marketing firmy. V roce 2018 se jim díky akvizici podařilo získat značku STYX, která nahradila privátní brand. Stále pokračují v rozvoji a nebojí se vysokých cílů.

Jak jsme si užili Kafe a marketing s Ruslanem?