
s Ruslanem Skopalem
(CEO Trenýrkárna.cz)
Akce proběhla v úterý 29. 9. 2021 od 18:00 | ONLINE
Jak se dělá marketing v největším českém e-shopu s pánským spodním prádlem? Ruslan Skopal, CEO Trenýrkárna.cz, nám na zářijovém Kafi a marketingu ukázal konkrétní čísla od počtu objednávek po obrat, podělil se s námi o zákulisí budování značky, co funguje a nefunguje při spolupráci s influencery nebo jak sestavit media plán. Popovídali jsme si také o marketingu na sociálních sítích, offline marketingu nebo expanzi do zahraničí a náročnosti rebrandingu a překladu.
Něco více o hostovi

Ruslan Skopal
CEO Trenýrkárna.cz
Během studií v USA si vydělával jako podomní prodejce knih. Před 13 lety začal s kolegou prodávat trenýrky, dnes řídí jedničku na trhu s pánským spodním prádlem. To je Ruslan Skopal – CEO Trenýrkárna.cz. Spolu se dvěma kolegy má pod palcem kompletní marketing firmy. V roce 2018 se jim díky akvizici podařilo získat značku STYX, která nahradila privátní brand. Stále pokračují v rozvoji a nebojí se vysokých cílů.