Jak může mít i menší značka velký příběh

Vojtěch Prokeš
Akce proběhla 13. 2. 2025 od 19:00 | Crepes&Coffee, Praha 8

Nemusíte investovat miliony do výzkumu zákazníků. Vojtěch Prokeš z Behavio Labs nám prozradil, jak pomohli vyniknout dnes úspěšným českým značkám, jako jsou Slevomat, Vasky nebo Košík. Ukázal konkrétní tipy a strategie, jak i jako menší značka můžete vybudovat silný brand a obstát v konkurenci.

Něco více o hostovi

Vojtěch Prokeš

Vojtěch Prokeš

spoluzakladatel a ředitel výzkumu Behavio Labs

Jak jsme si užili Kafe a marketing s Vojtou Prokešem?

Co vás k tématu může zajímat

budování značkyBudování značky začíná tím, že porozumíte zákazníkům. Jak na to, aby vás to nestálo statisíce

Vojta potvrdil, že budování značky představuje způsob, jak i jako malý podnikatel můžete získat dlouhodobou konkurenční výhodu. Abyste své peníze ale mohli investovat efektivně, musíte nejprve zjistit, kam a do koho.

Přečíst
brand-e-mailingJaké prvky by měl obsahovat váš e-mailing pro budování silného brandu?

Víte, jaké konkrétní brand prvky zakomponovat do e-mailů, aby se vaše firma stala pro e-mailové příjemce důvěryhodnou a snadno zapamatovatelnou? Přečtěte si, které to jsou, a jejich používáním se odlište od konkurence.

Přečíst
Value Proposition Canvas: Klíč k pochopení zákaznických potřeb

Kdo je váš zákazník, pravděpodobně víte. Ale zamysleli jste se někdy nad tím, proč by měl chtít právě váš produkt nebo službu? Na tuhle zcela klíčovou otázku můžete najít odpověď díky Value Proposition Canvas.

Přečíst

Buďte první, kdo se dozví o dalším termínu.

Poslední termín Kafe a marketingu již proběhl, ale nemusíte zoufat. Chystáme pro vás další! Chcete se přihlásit s předstihem? Zaregistrujte se a včas se dozvíte, na koho se můžete těšit.

Zaregistrovat se na další akci
Kontakty
Máte jakýkoliv dotaz nebo námět na vylepšení?
Neváhejte a kontaktujte Katku 🙂

Kateřina Andrée
katerina.andree@vceliste.cz+420 604 633 744
Copyright Lepidus s.r.o. – Všechna práva vyhrazena