Firemní maskoti aneb jak na vlastního Alzáka

Jan Coufal
Akce proběhla 6. 6. 2024 od 19:00 | Crepes&Coffee, Praha 8

Zjistěte, jak vaši značku doslova probudit k životu a výrazně se tak odlišit od konkurence. Protože ať už Alzáka milujete, nebo nenávidíte, faktem zůstává, že se z něj díky jeho osobitosti stala naprostá marketingová ikona, která výrazně přispívá k úspěchu společnosti Alza. Za vytvořením zelené mimozemské postavičky stojí společnost CZECH PROMOTION v čele s Janem Coufalem, který nám u kafe prozradil, pro koho je maskot vhodný, jak vybrat správnou postavičku nebo jak maskota zapojit do celkového brandingu.

Něco více o hostovi

Jan Coufal

Jan Coufal

CEO a spoluzakladatel CZECH PROMOTION a bikero.cz

Jak jsme si užili Kafe a marketing s Janem Coufalem?

Co vás k tématu může zajímat

Proč a jak se zaměřit na brandProč se vyplatí budovat značku i malým e-shopům

Během rozhovoru s Honzou zazněla krásná věta: Lovebrand je v hlavách lidí, ne ve vašem marketingovém oddělení. Pravda však je, že marketingové oddělení (v případě menších e-shopů majitelé, provozovatelé apod.) se musí snažit, aby se do mysli zákazníků dostali. Proč byste budování značky neměli podceňovat a jak na to, abyste byli úspěšní, si přečtěte v článku Proč se vyplatí budovat brand i malým e-shopům.

Přečíst
Bez strategie se kvalitní marketing neobejdeBez obsahové strategie se kvalitní marketing neobejde

Honza několikrát zmínil, že úspěch maskota tkví v dobře vypracované strategii. S tím nelze nesouhlasit, protože právě strategie je jádro kvalitního a účinného marketingu. Podívejte se na případovou studii týkající se strategie pro firmu TaškaHned. Dozvíte se, jak díky marketingové strategii vznikl zcela nový projekt, který nejenže účinně podpořil prodej, ale také se stal propagátorem dobré myšlenky s důrazem na ekologii.

Přečíst
Kafe a marketing s Janem Romportlem o umělé inteligenci nejen v marketinguKafe a marketing s Janem Romportlem o umělé inteligenci (nejen) v marketingu

Dotaz jednoho z účastníků se týkal umělé inteligence. Téma AI (nejen) v marketingu poslední dobou hýbe světem, proto jsme se na něj i my zaměřili v jednom z předchozích setkáních. Expert na umělou inteligenci Jan Romportl nám vysvětlil, co AI dokáže, jak rychle se vyvíjí a jak nad ní přemýšlet. Nastínil, proč obsah personalizovaný díky umělé inteligenci může hraničit s neurohackingem.

Přečíst

Buďte první, kdo se dozví o dalším termínu.

Poslední termín Kafe a marketingu již proběhl, ale nemusíte zoufat. Chystáme pro vás další! Chcete se přihlásit s předstihem? Zaregistrujte se a včas se dozvíte, na koho se můžete těšit.

Zaregistrovat se na další akci
Kontakty
Máte jakýkoliv dotaz nebo námět na vylepšení?
Neváhejte a kontaktujte Katku 🙂

Kateřina Andrée
katerina.andree@vceliste.cz+420 604 633 744
Copyright Lepidus s.r.o. – Všechna práva vyhrazena