Jak pomocí crowdfundingu vybrat 150 mil. na svůj projekt
Crowdfunding je skvělý způsob, jak rozjet projekt, ať už jste nezisková organizace, komerční společnost, nebo jednotlivec. Kromě toho, že získáte finance, přináší i další výhody. Už během crowdfundingové kampaně zjistíte, jestli se váš nápad líbí ostatním, jestli má vůbec šanci uspět. Kampaň se stane součástí vašeho marketingu a už tehdy si získáte fanoušky. Pod pokličku crowdfundingu nás nechala nahlédnout marketingová a PR specialistka nejúspěšnější české crowdfundingové platformy Donio, která pomohla za 4 roky vybrat 1,2 miliardy korun deseti tisícům lidí. Cristina Baron nám prozradila, jak na to, aby byla kampaň úspěšná, ukázala rozdíly mezi propagací dobročinné sbírky a komerčního projektu, vysvětlila odměnový crowdfunding a mnoho dalšího.