
s Martinem Matesem
(spoluzakladatel e-shopu Econea.cz)
Úterý 13. 10. 2020 od 18:00 | ONLINE
Jak se dá vybudovat lovebrand, který v roce 2019 dosáhl obratu 85 milionů Kč? I o to se s námi podělil Martin Mates, spoluzakladatel Econea.cz – e-shopu pro každodenní hrdiny. Prozradil také, díky čemu se jim každoročně daří růst, proč se jim vyplatí investovat do reklamy na Facebooku 300 000 Kč měsíčně a stejně tak se podělil o největší přešlapy na cestě za dosažením 100milionového ročního obratu. Moderátor akce Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště, měl ovšem připravené i další zvídavé dotazy.
Něco více o Martinovi

Martin Mates
Spoluzakladatel e-shopu Econea.cz
Společně s Pavlem Milanem Černým už 6 let vede e-shop pro každodenní hrdiny, který prodává ekologické produkty pro domácnosti, ale zároveň inspiruje a vzdělává mnoho lidí. I díky tomu patří Econea mezi hrdiny české e-commerce scény. V roce 2019 dosáhla obratu 85 milionů Kč, zařadila se mezi lovebrandy a i přes raketový růst si drží otevřenou firemní kulturu.