fb_pixel

s Karolinou Tomascovou

(zakladatelkou obchodu Správná podprsenka)

 

Úterý 24. 11. 2020 od 18:00 | ONLINE

 

Jak navýšit objednávky v e-shopu na 200 % – navíc během krize a bez marketingového oddělení? O tom jsme si povídali na dalším online Kafe a marketingu s Karolinou Tomascovou, spolumajitelkou úspěšné firmy Správná podprsenka. Karolina se s námi podělila o triky, jak efektivně dělat nízkonákladový marketing, i o konkrétní čísla, např. poměr objednávek v e-shopu vs. v kamenné prodejně za konkrétní období. Akci jako vždy moderoval Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště, dotazy na Karolinu jste si ale připravili i vy.

 

Podívejte se, jaké to bylo

Něco více o Karolině

Karolina Tomascová

Zakladatelka obchodu Správná podprsenka

O tom, jak si správně vybrat podprsenku, Karolina nejdřív jen blogovala. Dnes je spolumajitelkou firmy Správná podprsenka, má několik zaměstnanců, e-shop a tři kamenné pobočky. Netají se tím, že firma funguje bez marketingového oddělení, IT, copywritera či grafika, přesto objednávky rostou strmě nahoru, koronavirové krizi navzdory.

Jak jsme si užili Kafe a marketing s Karolinou