
s Lukášem Balkem
(Marketingový ředitel ve společnosti Scuk.cz)
Akce proběhla ve středu 30. 3. 2022 od 18:00 | ONLINE
V létě 2017 začínali na zelené louce jako Pivovínomarmeláda. Jak se z téhle zkušební verze Scuku stalo během 5 let největší online farmářské tržiště v České republice? Zákulisí nám poodhalí marketingový ředitel Scuku Lukáš Balek. Podíváme se jak na konkrétní čísla (roční obrat, počet objednávek, zákazníků, farmářů), tak i na cestu, kterou tahle nadšená a postupně se rozrůstající parta absolvovala od začátku svého vzniku. S jakými nesnázemi se potýkali a co je drželo nad vodou?
Něco více o hostovi

Lukáš Balek
Marketingový ředitel ve společnosti Scuk.cz
Marketingu se Lukáš věnuje více než 10 let. Snaží se v něm uplatnit své zkušenosti se sociologickými výzkumy a vývojem technologií. Řídí marketing ve Scuku, na konferencích nejčastěji vystupuje jako specialista na retenční marketingovou strategii, je členem poroty soutěže Internet Effectiveness Awards a stál u zrodu Komunity a University Targito, věnující se systematickému vzdělávání e-mailingových specialistů.