
s Jaroslavem Kauckým
(CMO UrbanStore a Bibloo)
Akce proběhla v úterý 29. 6. 2021 od 18:00 | ONLINE
S naším hostem jsme nahlédli do zákulisí fashion marketingu. Jaká je strategie českých módních portálů UrbanStore a Bibloo, proč se značky spojily a jaké výhody jim to přineslo? O konkurenci na online módním trhu, slevách, rozpočtu, marketingových fíglech i spolupráci s influencery jsme si na červnovém Kafi a marketingu povídali s Jaroslavem Kauckým, který na pozici CMO řídí marketing jedné z největších e-commerce fashion skupin v České republice.
Něco více o hostovi

Jaroslav Kaucký
CMO UrbanStore a Bibloo
V e-commerce a světě online marketingu se Jaroslav pohybuje už více než deset let. Nejvíce zkušeností nasbíral v agentuře ACOMWARE, kde se specializoval na brand i performance kampaně největších klientů a na zahraniční expanze. Později ho natolik pohltila konkurenční oblast fashion, že v ní nakonec zakotvil – nyní působí jako CMO jedné z největších módních skupin, která v ČR vznikla spojením UrbanStore a Bibloo.