
s Janem Houdkem
(Stratég a marketér ve společnosti Dokonalakava.cz)
Akce proběhla v úterý 28. 2. 2022 od 18:00 | ONLINE
Jak rozjet kávový e-shop od nuly až k dnešnímu třináctimilionovému ročnímu obratu? Kafe a marketing dostálo v únoru svému názvu: naše pozvání přijal Jan Houdek, spolumajitel e-shopu Dokonalá káva, který cílí na domácí nadšence přípravy espressa. Čím firma vyniká v záplavě konkurence a jak vybudovat vlastní značku kávy? Na čem stojí jejich obsahový marketing a co konkrétně přináší? Je blog přežitek? A jak se kávový byznys od roku 2020 s příchodem pandemie proměnil?
Něco více o hostovi

Jan Houdek
Stratég a marketér ve společnosti Dokonalakava.cz
Káva hraje v Honzově životě jednu z nejdůležitějších rolí od roku 2016. V Dokonalé kávě, která patří k top online prodejcům kávy v ČR, se stará o marketing, sociální sítě, provoz e-shopu a strategické směřování firmy. Honzu baví neustále se vzdělávat, získávat nové podněty a inspirovat se od zkušenějších. Sní o tom, že Dokonalá káva bude pro zákazníky volbou číslo jedna. Nejraději si vychutnává espresso „po italsku“.