
s Jakubem Stupkou
(spoluzakladatelem a provozním ředitelem společnosti Ecomail)
Akce proběhla v úterý 23. 2. 2021 od 18:00 | ONLINE
Na čem je postavený marketing úspěšné e-mailingové platformy a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? Hostem únorového live streamu byl Jakub Stupka, spoluzakladatel a provozní ředitel Ecomailu. Prozradil nám také, jak je možné vybudovat start-up i bez investora, jakými způsoby se jim osvědčilo posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.
Něco více o hostovi

Jakub Stupka
Spoluzakladatel a COO, Ecomail
Jakub dělí svůj čas mezi práci, rodinu a sport. V roce 2015 spoluzaložil platformu Ecomail s cílem ukázat podnikatelům cestu k chytrému a fungujícímu e-mail marketingu bez pomoci agentury nebo specializovaného týmu. Jakub dělá rád věci podle svého, i když to na první pohled nemusí vypadat jako nejlepší cesta. Ve firmě se stará o to, aby vše fungovalo, což se podle jeho vlastních slov zatím celkem daří.